Dotacje dla bezrobotnych
obrazek

Kurs Specjalisty ds. dietetyki pediatrycznej

 Cena tego kursu to tylko: 699.00 PLN
Popularność kursu: 99.6%      Opinie: 161      wróć do kursów

Polski Instytut Dietetyki po ukończeniu szkolenia wydaje uczestnikowi certyfikat ukończenia kursu Specjalisty ds. Dietetyki Pediatrycznej wg poniższego wzoru. Uzyskane w ten sposób kwalifikacje oraz wcześniejsze uzyskanie tytułu dietetyka umożliwiają podjęcie pracy w charakterze specjalisty ds. dietetyki pediatrycznej.

Absolwent kursu otrzymuje certyfikat w języku polskim i angielskim.

Dietetyk z kwalifikacjami z zakresu Dietetyki Pediatrycznej może podjąć zatrudnienie w: szkołach, przedszkolach, szpitalach, poradni pediatrycznej oraz szkoleniach dla firm lub założyć własną działalność gospodarczą.

UWAGA! Szczegółowe informacje o przebiegu szkolenia, rejestracji, płatnościach oraz wymogach technicznych znajdują się poniżej w dziale „FAQ – częste pytania i odpowiedzi”. Kliknij w dole strony „Zobacz Więcej",  aby rozwinąć działy FAQ oraz Opinie absolwentów.


PROGRAM KURSU - POBIERZ   

Przesuń kursor myszy po wizualizacji aby powiększyć


FAQ - podstawowe informacje o kursie

Najnowsze opinie absolwentów

1) Kto może zapisać się na kurs specjalisty ds. dietetyki pediatrycznej?

Kurs jest skierowany do wszystkich osób pragnących zwiększyć wiedzę w w/w zakresie. Zwracamy jednak szczególną uwagę, iż działalność związaną z dietetyką pediatryczną, po ukończeniu w/w kursu, mogą prowadzić wyłącznie osoby posiadające dyplom dietetyka lub absolwenci technologii żywności, studiów wyższych oraz absolwenci dietetyki I lub II stopnia.

2) Czy dokumenty trzeba odnawiać?

Dokumenty wydawane są na podstawie odpowiednich rozporządzeń i są dożywotnie! Nie wymagają dodatkowych uaktualnień, w związku z czym nie ponosi się dodatkowych kosztów.

3) Jak zapisać się na kurs?

Aby zapisać się na kurs, należy wejść na stronę główną www.PID.edu.pl, a następnie odnaleźć i kliknąć właściwy kurs. Po wejściu w szkolenie, trzeba kliknąć  ikonkę z napisem „dodaj do koszyka” a następnie "opłać zamówienie" i wypełnić formularz rejestracyjny. Do 5 minut po rejestracji, na maila oraz sms’em zostanie wysłany login i hasło użytkownika (w przypadku, kiedy mail lub/i sms nie doszedł, prosimy o kontakt z obsługą klienta pod nr telefonu 22 125 33 88). Przy pomocy otrzymanych danych należy zalogować się na swoje indywidualne konto i dokonać opłaty. Jeżeli płatność została zrealizowana przelewem internetowym, system w ciągu kilku minut wykryje transakcję i aktywuje szkolenie. Jeśli natomiast opłata nastąpiła przelewem tradycyjnym (dane do przelewu dostępne w zakładce kontakt:  http://pid.edu.pl/kontakt), w urzędzie pocztowym bądź też placówce bankowej, należy skan lub zdjęcie potwierdzenia transakcji wysłać na adres: kontakt@pid.edu.pl. Aktywacja kursu nastąpi w ciągu kilku minut od wysłania maila z potwierdzeniem transakcji. Korzystanie z systemu jest możliwie uproszczone, intuicyjne i przyjazne dla użytkownika. Cała procedura nie powinna zająć dłużej niż 5-10 minut.

4) Jak złożyć zamówienie grupowe?

Aby zapisać się na kurs, należy wejść na stronę główną www.PID.edu.pl, a następnie odnaleźć i kliknąć właściwy kurs. Po wejściu w szkolenie, trzeba kliknąć brązowa ikonkę z napisem „dodaj do koszyka”. W wypadku zamawiania więcej niż jednego szkolenia należy kliknąć ikonkę „Dodaj inne kursy” i uzupełnić zamówienie o dodatkowe szkolenia. Gdy zamówienie jest już gotowe, należy przejść do koszyka i kliknąć ikonkę „Zarejestruj się” a następnie wypełnić formularz rejestracyjny (zaznaczając opcję „zamówienie grupowe) i opłacić zamówienie. Aktywacja konta nastąpi w ciągu kilku minut od realizacji transakcji. Dane do zalogowania się na indywidualnym koncie zamawiającego zostaną niezwłocznie wysłane mailem oraz smsem. Cała procedura zajmuje średnio ok. 5 min.

Po zalogowaniu się na swoje konto, zamawiający ma możliwość zapisania swoich podopiecznych na każdy z wykupionych kursów. Podczas zapisywania na dany kurs należy podać imię, nazwisko, adres mailowy i numer telefonu kursanta. Wszelkie niezbędne informacje oraz instrukcję zalogowania się na platformie otrzyma on mailowo oraz w wiadomości sms.

Po rozpoczęciu szkolenia przez podopiecznego, zamawiający nie ma możliwości przekazania kursu innej osobie.

5) Czy przy wykupieniu kilku szkoleń otrzymam rabat?

Jeśli kwota zamówienia w koszyku zawiera się w przedziałach z poniższej tabeli, otrzymasz rabat:

Od

Do

Rabat

1800 PLN

3000 PLN

10 %

3000 PLN

5000 PLN

15 %

5000 PLN

10000 PLN

20 %

Dodając do koszyka kilka kursów, otrzymasz rabat zgodnie z powyższą tabelą. W takim przypadku również masz możliwość skorzystania z systemu ratalnego! Opłata pierwszej raty skutkuje aktywacją wszystkich wybranych w zamówieniu szkoleń.

6) Czy płatność za kurs specjalisty ds. dietetyki pediatrycznej można rozłożyć na raty?

Tak. Polski Instytut Dietetyki umożliwia rozłożenia całej opłaty na 3 raty (50%/25%/25%). Przykład - cena kursu dietetyki klinicznej to 699 zł, pierwsza wpłata wynosi 349,50 zł, druga wpłata 174,75 zł, trzecia wpłata 174,75 zł. Taka forma nie wiąże się z dodatkowymi opłatami, ponieważ możliwości rozłożenia na raty udziela Polski Instytut Dietetyki bez instytucji pośredniczących.

7) Kiedy można rozpocząć kurs w przypadku płatności ratalnej?

Kurs można rozpocząć od razu po uiszczeniu pierwszej wpłaty. Wszystkie dokumenty potwierdzające uzyskane kwalifikacje, zostają wysłane w ciągu 3-7 dni roboczych, od wpłaty ostatniej raty oraz zdania wszystkich testów i egzaminów.

8) W jaki sposób można dokonać opłaty za kurs? Jak otrzymać fakturę?

Płatności na portalu Polskiego Instytutu Dietetyki obsługują Przelewy24 (http://www.przelewy24.pl). Gwarantuje to naszym kursantom najwyższy standard bezpieczeństwa oraz najszerszą gamę możliwości płatniczych. Po zarejestrowaniu się na szkolenie, kursant może dokonać płatności poprzez:

-Przelew internetowy (wykrywanie płatności w ciągu kilku minut);

-Przekaz/Przelew tradycyjny (możliwość wygenerowania druku do bezpośredniej płatności na poczcie lub placówce bankowej);

-Kartę kredytową.

Bezpieczeństwo transakcji zapewniają Przelewy24:

http://www.przelewy24.pl/cms,60,polityka_prywatnosci.htm

Generowanie faktury.

Aby wygenerować fakturę wystarczy w formularzu rejestracyjnym zaznaczyć pole „Proszę o wystawienie faktury” oraz wypełnić dane niezbędne do jej wystawienia. Faktura zostanie automatycznie wygenerowana na koncie kursanta po dokonaniu opłaty. Prosimy nie generować faktury w przypadku, kiedy kursant korzysta ze zniżki. Należy wówczas napisać maila na adres: kontakt@pid.edu.pl z prośbą o wystawienie żądanego dokumentu.

9) Czy na zaświadczeniach jest adnotacja, że kurs odbył się metodą e-learningową?

Nie. Nigdzie nie ma zapisu, że był to kurs internetowy. Wzór nie przewiduje takich adnotacji.

10) Czy jeśli nie mam dyplomu dietetyka i nie jestem absolwentem technologii żywności lub absolwentem dietetyki I lub II stopnia, mogę przystąpić do kursu specjalisty ds. dietetyki pediatrycznej?

Tak. Pamiętaj jednak, że warunkiem do podjęcia zatrudnienia jest posiadanie dodatkowo tytułu dietetyka lub tytuł równorzędny.

11) Ile czasu zajmuje opanowanie materiału na kursie i w jakim czasie trzeba go ukończyć?

Kurs składa się z modułów dydaktycznych. Opanowanie każdego z nich jest zależne od determinacji, dyspozycyjności oraz dotychczasowej wiedzy kursanta. Osoby posiadające już wiedzę i doświadczenie, sprawniej poradzą sobie z przygotowanym materiałem. Najbardziej aktywni kursanci mogą ukończyć szkolenie w 2-3 dni, jednak średni czas trwania kursu wynosi 7-8 dni.

Po każdym temacie przystępuje się do testu cząstkowego. Po rozwiązaniu wszystkich testów cząstkowych, przechodzi się do testu generalnego. W wypadku nie zaliczenia jednego z testów można nieodpłatnie przystąpić do niego ponownie. Ilość prób jest nieograniczona.

Czas pracy oraz ukończenia kursu organizuje się samodzielnie, wedle indywidualnych potrzeb i dyspozycyjności czasowej. Platforma szkoleniowa jest inteligenta i zapamiętuje postępy kursanta.

12) Jak wygląda proces nauki na platformie e-learningowej Polskiego Instytutu Dietetyki?

Materiały dydaktyczne zostały opracowane przez specjalistów w dziedzinie dietetyki. Wiedza prezentowana jest za pomocą czytelnych prezentacji oraz załączników. Proces nauki odbywa się na intuicyjnej i łatwej w obsłudze platformie e-learningowej. W razie jakichkolwiek pytań bądź problemów przy korzystaniu z platformy, należy kontaktować się z obsługą portalu: infolinia: 22 125 33 88 mail: kontakt@pid.edu.pl

13) Czy internetowy kurs jest niezawodny w działaniu?

Tak. Platforma została zainstalowana w jednym z najnowocześniejszych na świecie centrów danych, które gwarantuje dostępność usługi przez około 99.9% czasu w skali roku. O wszelkich planowanych przerwach w dostępności usługi, kursanci będą informowani z wyprzedzeniem.

14) Czym są „testy cząstkowe”?

„Testy cząstkowe”, są to testy wielokrotnego wyboru sprawdzające wiedzę pod koniec omawiania każdego tematu. W momencie niezaliczenia testu cząstkowego można nieodpłatnie podejść do testu ponownie, aż do skutku.  W każdej chwili istnieje możliwość powrotu do lekcji, mechanizm ten pozwala lepiej zapoznać się z przygotowanym materiałem.

15) Czym jest „Praca Zaliczeniowa”?

Praca zaliczeniowa polega na napisaniu eseju na wybrany przez siebie temat z dostępnych tematów na platformie. Praca zaliczeniowa powinna zawierać 1-2 strony a4 napisane osobiście przez kursanta w notatniku dostępnym pod wyborem tematu pracy zaliczeniowej.
UWAGA! Platforma nie zapisuje "tekstu roboczego", prosimy o zapisywanie tekstu na komputerze aby zapobiec jego ewentualnej utracie przed finalnym załączeniem eseju.

16) Czym jest "Test generalny"?

„Test generalny” jest ostatnim szczeblem do zakończenia kursu. „TEST GENERALNY” składa się z 30 pytań losowo wybranych ze wszystkich „testów cząstkowych”. Próg zaliczenia „TESTU GENERALNEGO” to 25/30. W razie niepowodzenia na teście generalnym można nieodpłatnie przystąpić do testu ponownie, aż do skutku.

17) Czym jest „Formularz kontaktowy”?

„Formularz kontaktowy” wypełnia się po zaliczeniu ostatniego „TESTU GENERALNEGO”. Wypełnienie „formularza kontaktowego” jest niezbędne, ponieważ zapisane w nim dane są potrzebne do wystawienia zaświadczenia ukończenia kursu. Należy zwrócić uwagę na wielkość liter oraz poprawność wpisanych danych. Jest to bardzo ważne, ponieważ treść z „formularza kontaktowego” jest zamieszczana bezpośrednio na zaświadczeniu.

18) Jak wygląda odbiór dokumentów?

Dokumentacja o ukończeniu szkolenia zostaje dostarczona do kursanta w terminie od 3 do 7 dni roboczych, od momentu zdania egzaminów i dopełnieniu wszelkich powinności. Przesyłka zostaje wysłana listem poleconym priorytetem, z możliwością monitorowania jej aktualnego statusu na stronie internetowej: http://emonitoring.poczta-polska.pl/. Czas doręczenia wynosi około 2-3 dni robocze.

19) Jakie są minimalne wymogi techniczne?

Należy posiadać komputer PC lub inne urządzenie, które posiada zainstalowany moduł Flash Player w przeglądarce (kliknij aby zainstalować). Urządzenie winno odtwarzać poprawnie dźwięk w formacie MP3 oraz posiadać rozdzielczość ekranu w poziomie nie mniejszą niż 1100 pixeli.

20) Jaka przeglądarka najlepiej współpracuje z platformą e-learningową?

Do prawidłowej funkcjonalności platformy wymagana jest jedna z najnowszych wersji przeglądarek: Internet Explorer, Mozilla Firefox lub Google Chrome. Ponadto przeglądarka powinna obsługiwać JavaScript oraz akceptować dane zapisywane w plikach Cookie.

21) Jak skorzystać z dofinansowania Urzędu Pracy na szkolenia organizowane przez Polski Instytut Dietetyki?

Każda osoba zarejestrowana w urzędzie pracy posiada możliwość ubiegania się o dofinansowanie na kursy organizowane przez Polski Instytut Dietetyki do wysokości bonu szkoleniowego. Wartość bonów szkoleniowych najczęściej oscyluje w granicach od 4000 zł do 6000 zł, dzięki czemu kursant ma możliwość realizacji nawet kilku kursów. Zainteresowanych prosimy o kontakt z Polskim Instytutem Dietetyki przed udaniem się do Urzędu Pracy celem ustalenia szczegółów dot. dalszej współpracy. Polski Instytut Dietetyki widnieje w rejestrze instytucji szkoleniowych pod numerem: 2.02/00058/2016.


Anna Dziedzic: Kurs ok, dużo przydatnej wiedzy. 

Kamila :  Dużo przydatnych informacji, przystępna cena, doskonała alternatywa nabywania nowych kwalifikacji dla osób pracujących

Marzena R.: Uważam, że z nauki na spokojnie w odpowiednio wolnym czasie można wynieść zdecydowanie więcej wiedzy niż z niejednego kursu stacjonarnego

Kinga : Jestem z kursu bardzo zadowolony. Kurs pod każdym względem przygotowany bardzo profesjonalnie. Polecam.

Iza : Kurs bardzo dostępnie zaprezentowany, zawierający dużą wiedzę. Wiele pomocnych informacji. 

Marcin P.: Polecam serdecznie.Bardzo obszerne i pomocne materiały. 

Halina T.: Ciekawe materiały, łatwo dostępny, bardzo dobry dla chcących poszerzyć swą wiedzę, interesująca interpretacja, ogólnie bardzo interesujący. 

Dagmara L.: Bardzo mi się podoba taki kurs przez internet .Szybko,bez stresu i przede wszystkim  bez komplikacji .DZIĘKUJĘ BARDZO. Ciekawie skonstruowany test generalny. Widać, że materiały opracowują specjaliści z danej dziedziny!

Renata : Jestem niezwykle zadowolona z ukończenia kursu w tej formie. Możliwość pracy i nauki we własnym tempie z możliwością powrotu  do materiałów szkoleniowych było dla mnie bardzo istotne.

Paweł J.: Uważam, że opracowany zakres wiedzy, przekazywanej kursantowi skonstruowany jest odpowiednio i zgodnie z obecnymi wymaganiami rynku pracy

Sylwia G.:  Super opracowane materiały dla kursanta. Wszystko przedstawione jasno i przejrzyście