1) Co daje mi ukończenie kursu on-line dietetyki podstawowego?
Ukończenie kursu on-line dietetyki podstawowego daje takie same kwalifikacje jak
kursu stacjonarnego. Kursant otrzymuje dokumentację potwierdzającą ukończenie kursu dietetyki
podstawowego, dzięki której może przystąpić do kursu dietetyki zaawansowanego, a następnie zapisać się na kurs dietetyka. Zgodnie z klasyfikacją zawodów i specjalności dla potrzeb rynku pracy dietetyk został sklasyfikowany do grupy 2
o numerze: 322001.
2) Czy zaświadczenia trzeba odnawiać?
Zaświadczenia wydawane są na podstawie odpowiednich rozporządzeń i są dożywotnie! Nie wymagają dodatkowych
uaktualnień, w związku z czym nie ponosi się dodatkowych kosztów.
3) Jak zapisać się na kurs?
Aby zapisać się na kurs, należy wejść na stronę główną www.PID.edu.pl, a następnie odnaleźć i wybrać właściwy kurs. Po wejściu w
szkolenie trzeba kliknąć brązowy kafelek z napisem „dodaj do koszyka”, a następnie "opłać zamówienie" i wypełnić
formularz rejestracyjny. Do 5 minut po rejestracji, na maila oraz sms’em zostanie wysłany login i hasło użytkownika (w
przypadku, kiedy mail lub/i sms nie doszedł, prosimy o kontakt z obsługą klienta pod nr telefonu 22 602 01 01). Przy pomocy otrzymanych danych
należy zalogować się na swoje indywidualne konto i dokonać opłaty. Jeżeli płatność została zrealizowana za pośrednictwem
płatności błyskawicznych, system w ciągu kilku minut wykryje transakcję i aktywuje szkolenie. Jeśli natomiast opłata
nastąpiła przelewem tradycyjnym (dane do przelewu dostępne w zakładce kontakt: http://pid.edu.pl/kontakt), w urzędzie pocztowym bądź też placówce bankowej,
należy wysłać skan lub zdjęcie potwierdzenia transakcji na adres: kontakt@pid.edu.pl. Aktywacja kursu nastąpi w ciągu kilku minut od wysłania
maila z potwierdzeniem transakcji. Korzystanie z systemu jest możliwie uproszczone, intuicyjne i przyjazne dla
użytkownika. Cała procedura nie powinna zająć dłużej niż 5-10 minut.
4) Czy przy wykupieniu kilku szkoleń otrzymam rabat?
Jeśli kwota zamówienia w koszyku
zawiera się w przedziałach z poniższej tabeli, otrzymasz rabat:
Od |
Do |
Rabat |
1800 PLN |
3000 PLN |
10 % |
3000 PLN |
5000 PLN |
15 % |
5000 PLN |
10000 PLN |
20 % |
Dodając do koszyka kilka kursów, otrzymasz rabat
zgodnie z powyższą tabelą. W takim przypadku również masz możliwość
skorzystania z systemu ratalnego! Opłata pierwszej raty skutkuje aktywacją
wszystkich wybranych w zamówieniu szkoleń.
Wyjątkiem jest pakiet 3-etapowego kursu dietetyka, w którym rabat nie jest zależny od przedziałów z tabeli.
Zachęcamy do weryfikacji oferty: https://pakiet.pid.edu.pl/
5) Czy płatność za kurs dietetyki podstawowej można rozłożyć na raty?
Tak. Polski Instytut Dietetyki każdej osobie zainteresowanej płatnością ratalną,
umożliwia rozłożenie całej opłaty na 3 raty. Nie jest wymagane składanie skomplikowanych wniosków, a następnie ich
długie rozpatrywanie oraz sprawdzanie zdolności kredytowej itp. Wystarczy podczas rejestracji zaznaczyć chęć płatności
ratalnej, a system od razu podzieli opłatę na 3 raty. Brak skomplikowanych formalności wynika z faktu, iż możliwość
rozłożenia na raty udzielana jest przez Polski Instytut Dietetyki bez instytucji pośredniczących.
6) Kiedy można rozpocząć kurs w przypadku płatności ratalnej?
Kurs można rozpocząć od razu po uiszczeniu pierwszej wpłaty. Wszystkie dokumenty
potwierdzające uzyskane kwalifikacje, zostają wysłane w ciągu 3-7 dni roboczych, od wpłaty ostatniej raty oraz zdania
wszystkich testów i egzaminów.
7) W jaki sposób można dokonać opłaty za kurs? Jak otrzymać fakturę?
Płatności na portalu Polskiego
Instytutu Dietetyki obsługują Przelewy24 (
http://www.przelewy24.pl).
Gwarantuje to naszym kursantom najwyższy standard bezpieczeństwa oraz
najszerszą gamę możliwości płatniczych. Po zarejestrowaniu się na szkolenie,
kursant może dokonać płatności poprzez:
- Przelew internetowy (wykrywanie płatności w ciągu kilku minut);
- Przekaz/Przelew tradycyjny (możliwość wygenerowania druku do bezpośredniej płatności na poczcie lub placówce
bankowej);
- Kartę kredytową.
Bezpieczeństwo transakcji zapewniają Przelewy24:
https://www.przelewy24.pl/obowiazek-informacyjny-rodo-platnicy
Generowanie faktury Celem wygenerowania faktury, po opłaceniu zamówienia, należy zalogować się na
indywidualnym koncie kursanta oraz przejść do zakładki "Panel kursanta". Następnie prosimy o uzupełnienie danych
niezbędnych do wystawienia dokumentu. Faktura zostanie wygenerowana automatycznie.
8) Czy na zaświadczeniach jest adnotacja, że kurs odbył się metodą e-learningową?
Nie. Nigdzie nie ma zapisu, że był to kurs on-line. Wzór nie przewiduje takich
adnotacji.
9) Czy jeśli nie mam ukończonej szkoły średniej/zawodowej mogę zapisać się na kurs dietetyki podstawowej?
Tak.
10) Ile czasu zajmuje opanowanie materiału na kursie i w jakim czasie trzeba go ukończyć?
Kurs składa się z modułów dydaktycznych. Opanowanie każdego z nich jest zależne od
determinacji, dyspozycyjności oraz dotychczasowej wiedzy kursanta. Osoby
posiadające już wiedzę i doświadczenie, sprawniej poradzą sobie z przygotowanym
materiałem. Średni czas trwania kursu wynosi 7-8 dni.
Po każdym temacie przystępuje się
do testu cząstkowego. Po rozwiązaniu wszystkich testów cząstkowych, przechodzi
się do testu generalnego. W wypadku niezaliczenia jednego z testów można
nieodpłatnie przystąpić do niego ponownie. Ilość prób jest nieograniczona.
Czas pracy oraz ukończenia kursu
organizuje się samodzielnie, wedle indywidualnych potrzeb i dyspozycyjności
czasowej. Platforma szkoleniowa jest inteligentna i zapamiętuje postępy
kursanta.
11) Jak wygląda proces nauki na platformie e-learningowej Polskiego Instytutu Dietetyki?
Materiały dydaktyczne zostały
opracowane przez specjalistów w dziedzinie dietetyki. Wiedza prezentowana jest
za pomocą czytelnych prezentacji oraz plików tekstowych. Proces nauki odbywa się na intuicyjnej i łatwej w obsłudze platformie e-learningowej. W razie jakichkolwiek
pytań bądź problemów przy korzystaniu z platformy należy kontaktować się z obsługą portalu: infolinia: 22 602 01 01 mail:
kontakt@pid.edu.pl
12) Czy kurs on-line jest niezawodny w działaniu?
Tak. Platforma została
zainstalowana w jednym z najnowocześniejszych na świecie centrów danych, które
gwarantuje dostępność usługi przez około 99.9% czasu w skali roku. O wszelkich
planowanych przerwach w dostępności usługi, kursanci będą informowani z wyprzedzeniem.
13) Czym są „testy cząstkowe”?
„Testy cząstkowe”, są to testy
wielokrotnego wyboru sprawdzające wiedzę pod koniec omawiania każdego tematu. W momencie niezaliczenia testu cząstkowego można nieodpłatnie podejść do testu
ponownie, aż do skutku. W każdej chwili istnieje możliwość powrotu do lekcji,
mechanizm ten pozwala lepiej zapoznać się z przygotowanym materiałem.
14) Czym jest „Praca Zaliczeniowa”?
Praca zaliczeniowa polega na napisaniu eseju na wybrany przez siebie temat z dostępnych tematów na platformie. Praca zaliczeniowa powinna zawierać 1-2 strony a4 napisane
osobiście przez kursanta w notatniku dostępnym pod wyborem tematu pracy
zaliczeniowej.
UWAGA! Platforma nie zapisuje "tekstu roboczego", prosimy o zapisywanie tekstu na komputerze aby
zapobiec jego ewentualnej utracie przed finalnym załączeniem eseju.
15) Czym jest
„Test generalny” jest ostatnim
szczeblem do zakończenia kursu dietetyki podstawowej. „TEST GENERALNY” składa
się z 30 pytań losowo wybranych ze wszystkich „testów cząstkowych”. Próg
zaliczenia „TESTU GENERALNEGO” to 25/30. W razie niepowodzenia na teście
generalnym można nieodpłatnie przystąpić do testu ponownie, aż do skutku.
16) Czym jest „Formularz końcowy”?
„Formularz końcowy” wypełnia
się po zaliczeniu ostatniego „TESTU GENERALNEGO”. Wypełnienie „formularza
końcowego” jest niezbędne, ponieważ zapisane w nim dane są potrzebne do
wystawienia zaświadczenia ukończenia kursu. Należy zwrócić uwagę na wielkość
liter oraz poprawność wpisanych danych. Jest to bardzo ważne, ponieważ treść z „formularza końcowego” jest zamieszczana bezpośrednio na zaświadczeniu.
17) Jak wygląda odbiór zaświadczeń?
Dokumentacja o ukończeniu
szkolenia zostaje nadana do kursanta w terminie od 3 do 7 dni roboczych,
od momentu zdania egzaminów i dopełnieniu wszelkich powinności. Przesyłka
zostaje wysłana drogą pocztową na wskazany przez kursanta adres. Czas doręczenia wynosi około 2-3 dni robocze.
18) Jakie są minimalne wymogi techniczne?
Należy posiadać komputer PC lub inne urządzenie mające dostęp do przeglądarki
internetowej. Urządzenie winno odtwarzać poprawnie dźwięk w formacie MP3.
19) Jaka przeglądarka najlepiej współpracuje z platformą e-learningową?
Do prawidłowej funkcjonalności
platformy wymagana jest jedna z najnowszych wersji przeglądarek: Internet
Explorer, Mozilla Firefox lub Google Chrome. Ponadto przeglądarka powinna
obsługiwać JavaScript oraz akceptować dane zapisywane w plikach Cookie.
20) Jak skorzystać z dofinansowania Urzędu Pracy na szkolenia organizowane przez Polski Instytut Dietetyki?
Każda osoba zarejestrowana w urzędzie pracy
posiada możliwość ubiegania się o dofinansowanie na kursy organizowane przez
Polski Instytut Dietetyki do wysokości bonu szkoleniowego. Wartość bonów
szkoleniowych najczęściej oscyluje w granicach od 1500 zł do 20000 zł, dzięki
czemu kursant ma możliwość realizacji nawet kilku kursów. Zainteresowanych
prosimy o kontakt z Polskim Instytutem Dietetyki przed udaniem się do Urzędu Pracy
celem ustalenia szczegółów dot. dalszej współpracy.